Skróty klawiszowe:

Skróty klawiszowe:

EnglishPolishUkrainian

Wersja dla słabowidzących

Wersja dla niepełnosprawnych

Program "Czyste Powietrze" w Gminie Nowa Słupia

Strona główna » Aktualności » Program "Czyste Powietrze" w Gminie Nowa Słupia

wielkość tekstu: A | A | A

Grafika. Na niebieskim tle napis. Czyste powietrze zdrowy wybór.

Wymień piec i przeprowadź termomodernizację swojego domu. W Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia uzyskasz pomoc w wypełnianiu wniosków.

Na mocy porozumienia podpisanego dnia 11 grudnia 2020 roku pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, a Gminą Nowa Słupia w dniu 01 marca 2021 roku w Urzędzie Miasta i  Gminy zostało otwarte Biuro Obsługi Programu "Czyste Powietrze".

Głównym celem programu jest poprawa jakości powietrza oraz zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych poprzez wymianę źródeł ciepła i poprawę efektywności energetycznej budynków mieszkalnych jednorodzinnych.    
W ramach tego programu mieszkańcy mogą starać się o dofinansowanie do wymiany kotła, montażu instalacji fotowoltaicznych oraz termomodernizacji domów mieszkalnych.    
W trosce o środowisko Gmina zachęca do skorzystania z Odnawialnych Źródeł Energii.

Biuro zostało utworzone jako wsparcie dla mieszkańców, gdzie można uzyskać pomoc w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie. Mieści się ono na parterze Urzędu Miasta i  Gminy w pokoju nr 3, pod adresem ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia.

 

Od 01.04.2021 r. biuro będzie czynne w godzinach pracy Urzędu tj:

wtorek 12.00-14.00           czwartek 8.00-10.00          piątek 8.00-14.00

mieszkańcy mogą uzyskać szczegółowe informacje dotyczące programu osobiście (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się) w Urzędzie Miasta i Gminy oraz telefonicznie pod numerem: 533-211-296

Zachęcamy do skorzystania z programu zarówno mieszkańców Miasta i Gminy Nowa Słupia.

Link do Programu „Czyste Powietrze”. http://czystepowietrze.gov.pl/wez-dofinansowanie/


Informacje niezbędne do wniosku programu „Czyste Powietrze”

  1. Imię, nazwisko, pesel, numer telefonu wnioskodawcy
  2. Aktualny adres e-mail, niezbędny do zalogowania się w portalu beneficjęta oraz do aktywacji konta (trzeba będzie wejść na swoją pocztę i aktywować konto)
  3. Informacje o współmałżonku (imię, nazwisko oraz pesel)
  4. Status własności nieruchomości - informacja czy nieruchomość ma jednego właściciele czy jest kilku współwłaścicieli

Dane współwłaściciela

Imię, nazwisko, adres zamieszkania

  1.  Informacja czy wnioskodawca pozostaje we wspólności majątkowej czy posiada rozdzielność majątkowa
  2. Adres zamieszkania
    (kraj, województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, numer domu)
  3. Rachunek bankowy wnioskodawcy
  4. Informacje o przedsięwzięciu
    ( rodzaj źródła ciepła,
     w przypadku stolarki okiennej i drzwiowej podać ilość metrów kwadratowych okien i drzwi które będą wymieniane,
    w przypadku ocieplenia ścian oraz dachu czy stropodachu również należy wskazać ilość metrów kwadratowych które mają być docieplone)
  5. Adres i rodzaj budynku który ma zostać objęty dofinansowaniem,
  6. Numer księgi wieczystej, lub inny dokument potwierdzający  prawo własności,
  7. Numer działki,
  8.  Rok wydania pozwolenia na budowę,
  9. Powierzchnia całkowita budynku,
  10.  Czy w budynku prowadzona jest działalność gospodarcza,
  11. Powierzchnia wykorzystana na prowadzenie działalności gospodarczej
  12. Czy beneficjent korzystał wcześniej z programu czyste powietrze jeśli tak to w jakiej kwocie

Dochody wnioskodawcy

W przypadku składania wniosku do czerwca 2021r. należy wykazać dochody za 2019 rok

  1. W przypadku dochodu do 100 tysięcy rocznie należy dostarczyć :
  • Dochody z PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38, PIT-39, PIT-CFC, PIT-40A a także dochody niepodlegające opodatkowaniu na podstawie przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych wymienionych w art.3 pkt. 1 lit. C ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
  • Dochód z PIT-16, PIT-28
  • Dochód roczny ustalany z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego na podstawie hektarów przeliczeniowych
  1. W przypadku dochód miesięczny na jednego członka rodziny nie przekraczającego 1400 zł należy dostarczyć:
    • zaświadczenie o dochodach wydawane przez MGOPS
       (ul. Staszica 18, 26-006 Nowa Słupia)

 

czytano: 1533 razy

autor: nowaslupia.pl

data dodania: 2021-04-01 14:41:17

Walory Gminy
  • Wielokulturowość Regionu
  • Dziedzictwo Historyczne
  • Malownicze Krajobrazy
  • Bogactwo Przyrody
  • Strefy Aktywności Turystycznej
  • Dobry Węzeł Komunikacyjny
  • Czyste powietrze
  • Gościnność Mieszkańców
0
Liczba sołectw
0
km2
Powierzchnia Gminy
0
Liczba ludności
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Facebook
Opinie
Dodaj wpis
Zobacz wpisy
Wersja mobilna

Przewiń stronę do początku"